Bankkártyás fizetéssel kapcsolatos problémák kezeléséhez szükségünk van a "Tranzakció azonosító" számsorra. Ezt a hosszú számsort minden esetben automatikusan megkapja e-mailben (akár sikeres, akár sikertelen a fizetési tranzakció).
Probléma esetén e-mailen, faxon, telefonon vagy online ügyfélszolgálatunkon várjuk Ügyfeleink jelentkezését: E-mail cím: info@webpark.hu Online ügyfélszolgálat: www.webpark.hu/online_ugyfelszolgalat.html Telefon: + 36 1 999 0739 Mobil: +36 70 944 7008 Fax: + 36 1 700 2930 Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanapon ügyfeleink rendelkezésére áll 9h-17h között. Személyes ügyintézés kizárólag előre egyeztetett időpontban munkanapokon 9h-17h között lehetséges a Radnóti Miklós utcában található irodánkban.
A fogadott és rögzített bejelentést követően három munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott elérhetőségek egyikén és tájékoztatjuk a fejleményekről. E-mailen vagy online ügyfélszolgálatunkon történő megkeresések esetén általában 24 órán belül kezeljük a problémát.