megrendelés

logo vásárlási tájékoztató


Webáruházunkban a vásárlás egyszerű, gyors és biztonságos. Modern rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy néhány kattintással, mégis maximális biztonsággal leadhassa rendeléseit.

A feltüntetett árak a 27% ÁFA-t tartalmazzák!

Webshop üzemeltetője

Silicium Network Informatikai Kft.
Székhely: H-1065 Budapest, Révay köz 4.
Cégjegyzékszám: 13-09-149318, adószám: 23474178-2-42
Bankszámlaszám: K&H Bank 10403181-50526587-85841004
Ügyvezető: Bordi Gergely

Ügyfélszolgálat

Ha bármilyen, vásárlással vagy fizetéssel kapcsolatos kérdése lenne, ill. problémája adódott a webshop-os vásárlás közben, kérjük, forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz!

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
1065 Budapest, Révay köz 4.
Telefon: + 36 1 999 0739; Fax: + 36 1 700 2930
E-mail: info@webpark.hu
Nyitva tartás: hétfő - péntek: 9h - 17h

Reklamációk kezelése

Bankkártyás fizetéssel kapcsolatos problémák kezeléséhez szükségünk van a "Tranzakció azonosító" számsorra. Ezt a hosszú számsort minden esetben megkapja Ön e-mail-ben, ha sikeres, ha nem a fizetési tranzakció.

Probléma esetén e-mail-ban, faxon, telefonon vagy online ügyfélszolgálatunkon várjuk Ügyfeleink jelentkezését:
E-mail cím: info@webpark.hu
Online ügyfélszolgálat: www.webpark.hu/online_ugyfelszolgalat.html
Telefon: + 36 1 999 0739
Mobil: + 36 70 944 7008
Fax: + 36 1 700 2930
Telefonos ügyfélszolgálatunk minden munkanapon ügyfeleink rendelkezésére áll 9h-17h között.
Személyes ügyintézés kizárólag előre egyeztetett időpontban munkanapokon 9h-17h között lehetséges a Radnóti Miklós utcában található irodánkban.

A fogadott és rögzített bejelentést követően három munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott elérhetőségek egyikén és tájékoztatjuk a fejleményekről. E-mail-ban vagy online ügyfélszolgálatunkon történő megkeresések esetén általában 24 órán belül kezeljük a problémát.

Regisztráció

Webshopunkban csak a regisztráció elvégzése után lehet szolgáltatást megrendelni. A regisztráció során csak a szükséges adatokat kérjük el, melyek kellenek a szolgáltatásokhoz és a számlázáshoz.
Fontos hogy helyes, működő e-mail címet adjon meg és amit lehet igazolja vissza e-mail címének valódiságát!

Szolgáltatás megrendelés folyamata

A megrendelés folyamata nagyon egyszerű:

1.) Válassza ki a kívánt szolgáltatást
2.) Ha szükséges az ellenőrzés (pl. új domain név rendelése esetén), akkor az ellenőrzés után helyezze a szolgáltatást a kosárba. Némely esetben kiválasztható, hogy a szolgáltatást hány évre szeretné megrendelni. Alap esetben a szolgáltatások 1 éves ciklusra vonatkoznak.
3.) A kosár tartalmát tudja módosítani: tételeket törölhet vagy az egész kosár tartalmát.
4.) A kosárban látható árak bruttó árak. Ha kedvezményre jogosult, akkor az is feltüntetésre kerül. Ha le szeretné adni rendelését, akkor kattintson a "tovább" gombra.
5.) Némely szolgáltatás esetében további adatok beállítására vagy megadására van szükség. Ehhez töltse ki a felkínált űrlapot. Alapértelmezettként ezek az adatok lesznek mindenhova beállítva.
6.) Fizetés módja és számla adatok. Kérjük válassza ki a fizetés módját (bankkártya vagy átutalás) és adja meg a számlázási adatokat., majd használja a tovább gombot. Ellenőrizze a számlázási címet! A megfelelő, csak akkor lépjen tovább!
7.) Megrendelés adatainak összegzése: Kérjük ellenőrizzen minden adatot, ha megfelelőek, kattintson a "rendelés leadásra"! Ha valamit nem talál megfelelőnek, akkor használja szerkeszt ikont, mellyel egyenként külön is beállíthatja az egyes tételek adatait. Ha nem megfelelő a számlázási cím, akkor módosítsa. Hibás számlázási cím megadása esetén nem áll módunkban új számlát kiállítani!
8.) Ha leadta rendelését, akkor erről tájékoztató levelet kell kapnia a megadott e-mail címre.
9.) A sikeresen leadott rendelések állapotát a Folyamatban lévő ügyeim menüpontban követheti nyomon. Fontosabb események esetén külön e-mail-ben tájékoztatjuk a részletekről. Az aláírt és beszkennelt megrendeléseket a Dokumentum feltöltés menüben kell feltölteni. 10.) Számlát elektronikus formában állítjuk ki, melyet e-mailben küldünk el. De a számláim menüpontban is bármikor letölthetőek.

Fizetési módok

Szolgáltatásainkat Ön bankkártyával és banki átutalással is fizetheti.

Fizetés átutalással:

Rendeléskor elküldjük Önnek a kiállított díjbekérő számlát ill. az átutaláshoz szükséges bakszámla adatokat, amelynek ellenértékét Ön saját bankjából elutalhatja részünkre. Kérjük, minden esetben tüntesse fel a megrendelés számát vagy a díjbekérő számla számát az utalás közlemény rovatában, megrendelését így tudjuk beazonosítani. Az utalásra a megrendeléstől számított 8 napig van lehetősége, rendelését eddig tudjuk fenntartani utána tárgytalannak vesszük és töröljük megrendelését.

Fizetés kártyával:

A webpark.hu a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A webpark.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a webpark.hu nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a webpark.hu oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A következőkben segítséget nyújtunk a kártyás fizetéssel kapcsolatos tudnivalókban.

Webshopunkban Magyarország legnagyobb bankjának internetes fizetési felületén, az CIB eCommerce segítségével fizethet bankkártyájával. A webshopban a szolgáltatás kiválasztása és a szükséges adatok megadása után Ön át lesz irányítva az CIB Bank által biztosított titkosított, biztonságos fizető felületre, ahol meg tudja adni bankkártyájának adatait. A kártyaadatokat webshopunk, cégünk nem kéri és nem tárolja el, Ön csakis a bank felületén adja meg az adatokat, melyeket az CIB Bank maximális biztonsággal kezel. Az Ön számítógépe és a banki felület között az adatok titkosított csatornán közlekednek, hogy illetéktelenek még véletlenül se férhessenek hozzá.

KÁRTYAELFOGADÁS:

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

Fizetés lépései

1. Ön a webpark.hu oldalán választja ki a szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
4. A fizetést követően Ön visszatér a webpark.hu oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webpark.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Az internetes vásárlás biztonsága

Az interneten, telefonon, postai úton történő fizetések közös jellemzője, hogy a kártya fizikailag nincs jelen a tranzakció során. Ez sok szempontból nagyobb körültekintést igényel az Ön részéről.
Bankkártyája adatait mindig kezelje bizalmasan!
Ügyeljen rá, hogy a kártyaszámot és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
A kártyabirtokos azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód - amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni - (a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után), melynek megadását egyre több kereskedő kéri az egyéb adatok között. Ezt a kódot ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN-kódot !
Csak ismert, megbízható helyen kezdeményezzen bankkártyás fizetést!
Csak olyan internetes elfogadóhelyen vásároljon kártyájával, ahol ezt korábban már probléma nélkül megtette. Amennyiben új helyen fizetne, alaposan vizsgálja meg a weboldalt a következő szempontok alapján:
* mit árul, milyen szolgáltatást nyújt,
* talál-e részletes szolgáltatás ismertetőt,
* a cég telephelye, vonalas telefonszáma és e-mail címe megtalálható-e,
* szerződési, fizetési és szállítási feltételeket feltüntették-e. Ha nem, keltsen gyanút Önben, ha pedig elérhető, alaposan olvassa el, különös tekintettel az apró betűs részekre,
* nézze meg, minőségi kifogás esetén hova és mennyi időn belül fordulhat reklamációval, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, mikor és milyen formában kapja vissza a pénzét,
* figyeljen a megfogalmazásra, helyesírási hibákat talál-e, legyen gyanús, ha összecsapottnak tűnik a weboldal szerkesztése. Ilyen esetekben ne vásároljon az adott kereskedőnél!

Amint a kártyás fizetésre kerül a sor, mindig ellenőrizze, hogy a kereskedő által elfogadott kártyák logója (MasterCard és/vagy VISA) fel van-e tüntetve (ugyanúgy, mint a "hagyományos" üzletekben)! Ezt hasonlítsa össze a kártyáján lévővel! Tényleg ugyanolyan vagy csak nagyon hasonló?

Nézze meg, hogy a kommunikáció titkosítva van-e ! Erre utal az URL címben a "https" és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat vagy a bal alsó sarkában szereplő kulcs, melyre rákattintva meg kell jelennie a tanúsítványnak.

Minden vásárlás alkalmával nyomtassa ki a megrendelését , annak visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, stb! Internetes azonosítóit kezelje bizalmasan!

Mindig jelentkezzen ki a weboldalról, ha befejezte a vásárlást, nézelődést! Különösen fontos ez az internet kávézókban és minden olyan számítógép esetén, amit más is használ!

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
 
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestrokártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestrokártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana. Amennyiben néhány napon belül nem érkezik be a terhelés, a bank felszabadíthatja a foglalást, mely így elkölthetővé válik.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
 
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
 
Kártya jellegű hiba
·         A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
·         A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
·         A kártyahasználat tiltott.
·         A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
·         A kártya lejárt.
 
Számla jellegű hiba
·         Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
·         A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
 
Kapcsolati jellegű hiba
·         A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
·         A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
 
Technikai jellegű hiba
·         Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
·         Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
 
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
 
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
 
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.